15 Haziran 2014 Pazar

Nagihan Eda sarpel kimdir ? Mega Holdings


Mega Holding de Çalışanlar.

Nagihan Eda Sarpel Kimdir ?


Megaholding ile çalışan ....

1988 yılının soğuk bir Aralık ayında istanbulun Sarıyer ilçesinde dünyaya gelmişim.Ailem sessiz, sakin bir çoçuk olarak büyüdüğümü yeri geldiğinde çok inatçı olduğumu,çığlıklarımın olduğunu söylerler.
İlkokul 4.sınıfa kadar Sarıyerde eğitimimi tamamladım daha sonra Kocaelinin Gebze ilçesine yerleştik ve eğitimime burada devam ettim.Lise eğitimim bittikten 2 yıl sonra Erzurum Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakületesi İktisat Bölümü öğrencisi olarak Erzuruma yerleştim ve 4 yıllık eğitimimi tamamladım. 
Üniversite bittikten sonra eee ben şimdi ne yapacağım sorusuyla karşı karşıyaydım.Kısa süreli iş deneyimlerimin ardından yine istemediğim, memnun olmadığım bir işi yaparken karşıma öyle biri çıktı ki kendi işimi kurmama, gülümsememe, dolu dolu yaşamama sebep oluyor.
Şimdi ise attığım her adım hedeflerim doğrultusunda olduğu, hayallerim doğrultusunda olduğu mükemmel insanlarla kendi işimiyapıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder