14 Haziran 2014 Cumartesi

Megaholding'den pişman olan kişilerin internetteki yorumları.


Megaholding Pişmanlıktır

Megaholding '  e girmiş ve pişman olmuş kişilerin yorumlarını sizinle paylaşmak istiyorum arzu eden varsa konunun altına yorumlarını yazabilir ve bende sizinle paylaşabilirim konuda...

Donanım haberden caporedattore isimli arkadaş;
arkadaşlar 19 yaşındayım ve hacettepe üniversitesi hukuk bölümünde okuyorum . 5 ay önce liseden bir arkadaşım seninle bir iş konuşmak istiyorum dedi sevdiğim bir arkadaşım iyi birşeyler ayarlamıştır herhalde diye gittim. bana megaholding diye bir sistemden bahsetti 750 dolar verip site alıyoruz ve bulduğun üyelerden para kazanıyosun dedi sistem kafama yattı bir yerlerden başlamak lazım diye düşündüm . bana bir şeyler kazanmak için risk almanın gerektiğinden bahsettiler ve bende risk almak istedim . ama param yoktu cebimde . annemin bileziklerinin bir kısmını alıp bozdurdum ve bu sisteme üye oldum çok para kazanıp 2-3 ay içinde yerine koyarım diye düşünüyordum ama maalesef bu olmadı . toplantılara gittik ciddi ciddi kıyafetler giydik işadamı tavırları takındık ama ne fayda 2 ay geçmesine rağmen kekleyecek tek adam bulamamıştım ve konuştuğum neredeyse bütün yakın arkadaşlarım bu işle ilgili benimle dalga geçiyorlardı. üye bulmak için çok fazla para harcanım yemek ısmarladım gezmeye götürdüm ama paramı bir türlü çıkaramıyordum. sürekli konferanslara gidiyor kendimizi geliştirdiğimizi sanıyorduk ama benim gibi yüzlerce dolandırılmış insan vardı tabi kaymağı yiyen kişilerde vardı . 3 yıllık üyeliğimin 2.5 yılı kaldı ve artık üye bulmaya çalışmaktan bıktım beni bağlayan arkadaşımında tek üyesi benmişim sonradan öğrendim . annemin bileziklerini yerine koyabildim başka bir işte çalışarak ama yaklaşık 1500 liram çöpe gitti. ben kandırıldım başkalarının kandırılmasını istemiyorum anadolunun 3. sınıf üniversitelerinde köyünden gelmiş çocukları kandırıp paralarını alıyorlar zengin olacaksın diye kanmayın ve anlatın insanlara.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder